מגישה את המסר
בצורה הכי טעימה*
* אני מאמינה שכל מוצר צריך להביא תועלת ללקוחות.
זו התכלית שלו, וכאן מתגלה כל הטעם.

תפקידי – לעזור לנסח את הטעם שלכם
ולהגיש אותו בצורה הכי נוחה, מובנת ונעימה.
כדי שהלקוחות שלכם ירגישו אהבה ואכפתיות.
לפי מתכון השף
שלב א׳
זיהוי צרכים ומטרות
בשיחת האפיון פורסים על שולחן את כל מרכיבי העסק: חוזקות, חולשות, שאיפות, ידע על לקוחות, שיטות עבודה ורצונות. מחליטים על מה חשוב להתמקד עכשיו ומציבים מטרה.
השיחה עוברת דרך הטלפון, בה אתם מספרים על המוצר ועונים על השאלות.
משך השיחה כשעתיים ואינה כרוכה בתשלום.
שלב ב׳
בחירת פתרונות
אחרי השיחה אתם מקבלים רשימת פתרונות,
מחיר של כל אחד והערכת זמן הנדרש לביצוע ובוחרים במה שאהבתם.
כדי לתת פתרון הכי טוב אני שואלת הרבה שאלות, לא עושה COPY-PASTE לחומרים שקיבלתי
בלי לקרוא ולהבין, ולעיתים, לא מסכימה ומתווכחת.
שלב ג׳
תוצאות
בכל הפתרונו אני משדרת את הטעם בעזרת 3 חושים: ראיה, שמיעה ומימוש. כך העבודה נראת אסתטי, נשמעת טוב, מלאה במידע חשוב ללקוח ומוגשת בפורמט ברור ועל חומרים נוחים.